• Bekijk ons lesrooster
  • Openingstijden

    OpeningstijdenX

    MAANDAG08.00 tot 23.00 uur

    DINSDAG08.00 tot 23.00 uur

    WOENSDAG08.00 tot 23.00 uur

    DONDERDAG08.00 tot 23.00 uur

    VRIJDAG08.00 tot 23.00 uur

    ZATERDAG09.00 tot 14.00 uur

    ZONDAG09.00 tot 14.00 uur

  • 0481 373 339
  • Contact

    Neem contact met ons op!X

    ADRESSportcentrum De Studio
    Hoenderik 7
    6662 VM Elst
    Telefoon: 0481 373 339
    receptie@studio-elst.nl

    LAAT EEN BERICHT ACHTER

    Sending your message. Please wait...

    Thanks for sending your message! We'll get back to you shortly.

    There was a problem sending your message. Please try again.

    Please complete all the fields in the form before sending.

OUR CLASSES

Jumping Fitness

EAT - SLEEP - JUMP - REPEAT

Jumping Fitness is een dynamische conditietraining op speciaal hiervoor ontwikkelde trampolines. Uniek in Elst Gelderland.

Voor de work-out maakt u gebruik van traditionele aerobicpassen, welke door de veerkrachtige ondergrond niet zo belastend voor de gewrichten zijn, dan wanneer u de oefeningen op vaste ondergrond uitvoert.

Het gevoel van balans en coördinatie van het lichaam wordt aanzienlijk verbeterd door Jumping Fitness. Door het spelen met de zwaartekracht worden meer dan 400 spieren aangespannen en ontspannen – meer dan elke andere duursport!

Kort overzicht van Jumping Fitness

De training beperkt zich tot het oppervlak van de trampoline, deze is exclusief voor u beschikbaar. De Jumping Fitness training is zo ontworpen dat iedereen op eigen niveau aan zijn trekken kan komen. Door de combinatie van snelle, sprintachtige en trage -afkomstig uit de krachttraining- sprongen wordt de vetverbranding van het lichaam sterk aangemoedigd. De complexiteit van de Jumping-oefeningen geeft de garantie om het hele lichaam en/of gedeelten hiervan te versterken. Een essentieel onderdeel van de training is gewijd aan de lichamelijke balans die nodig is en versterkt wordt door de flexibele trampoline. Deze specifieke evenwichtstraining versterkt vooral de diepe rugspieren, die normaal moeilijk te trainen zijn.

Door regelmatig Jumping Fitness te beoefenen zijn in korte tijd positieve resultaten zichtbaar en voelbaar. U verbrandt drie keer zoveel calorieën als tijdens joggen, maar dankzij de energieke training worden de gewrichten ontzien.

  • Jumping heeft niets te maken met ingewikkelde choreografie. De training is gebaseerd op eenvoudige sprongen, geeft ook beginners voldoening en biedt een training die erg leuk is.
  • Jumping combineert verschillende soorten oefeningen en stretching, zodat alle delen van het lichaam getraind en gerekt worden.
  • Jumping is perfect voor mensen die gewicht willen verliezen, hun lichaam willen verstevigen, hun conditie willen verbeteren en nieuwe energie willen krijgen.
  • Jumping helpt om te ontsnappen aan de dagelijkse stress en dient ter preventie van ziekten.

Lestijden en instructeurs

Bekijk het Lesrooster voor de tijden en de instructeurs.

Interesse?

Maak gebruik van een Gratis proefweek en probeer deze groepsles.